ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen dokumentum elektronikus formában kerül iktatásra, magyar nyelven íródik,
magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási
folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken
rendelkezésére állunk. Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján
(http://capripizzeria.hu) történő jogviszonyra terjed ki.
Szolgáltató adatai:
- Székhely: 3200 Gyöngyös Pesti út 15.
- Képviselő: Pizza Doktor Kft.
- Telefon: +37 305 326
- Adószám: 25195505210
- Cégjegyzékszám: 10 09 035182
- E-mail: info@caprigyongyos.hu
Az Pizza Doktor Kft által működtetett Capri Pizzéria honlapon történő vásárlásra
elektronikus úton és telefonos megrendelés alapján van lehetőség. A Megrendelő a
megrendelésének leadásával elfogadja jelen szerződésben foglaltakat. Az online
rendelés a honlap regisztrált és nem regisztrált felhasználók számára is elérhető.
Előzetes regisztráció
Az online rendeléshez nem szükséges előzetes regisztráció. Az űrlap kitöltésénél
kérjük, ügyeljen arra, hogy azt a címet adja meg, ahová szeretné, hogy a megrendelt
ételt kiszállítsák. A megrendelés a Megrendelés elküldése gombra kattintva valósul
meg. Megrendelés leadása során, ha regisztrálni szeretné felhasználóját, azt is
megteheti. Ezután az oldalon a Belépés mezőben a regisztrációkor megadott
felhasználónévvel és jelszóval lehet belépni.
Böngészés az étlapon (webshopban)
Az étlapon való böngészésre az oldal felső és oldalsó (telefonon alsó) sávjában átható
termékkategóriák segítségével van lehetőség. Az adott termékkategóriára kattintva az
oda tartozó termékek jelennek meg.
Étel kiválasztása és kosárba helyezése
Az étel alatti „Válaszható lehetőség” kiválasztása után helyezhető kosárba a termék a
„Kosárba teszem” gombbal, ha nincs választható lehetőség, akkor egyből Kosárba
helyezhető a termék a „Kosárba teszem” gombbal. Az oldal jobbfelső sarkába
(telefonon a jobbalsó sarok kosár gombján) folyamatosan ellenőrizheti kosara aktuális
tartalmát és a fizetendő összeget. A kosár tartalmazni fogja az összes eddig
belehelyezett terméket. A kosárba egymás után több ételt is beletehetünk, ilyenkor
azok egymás alatt, listaszerűen jelennek meg.
Kosár tartalmának törlése
A kosárban szereplő tételt az étel neve melletti piros X jelölésre kattintva egyenként
törölhetjük.
Étel megrendelése
Ha már minden ételt kiválasztottunk, amit szeretnénk megrendelni, akkor ellenőrizzük,
hogy a Cím kiválasztásánál a helyes kiszállítási cím szerepel-e. Ha másik címre
szeretnénk kiszállíttatni megrendelésünket és regisztrált felhasználó, akkor az oldal
jobb felső sarkában látható emberi figura (telefonon alsó sáv közepén) a „Fiókom”
oldalon a Címek mezőben a Szerkesztés mezőre kattintva lehet módosítani a kiszállítási
címet.
Teljesítési és szállítási feltételek és árak
Házhozszállítást jelenleg Gyöngyös, Gyöngyössolymos, Gyöngyösoroszi,
Gyöngyöstarján, Gyöngyöshalász, Mátrafüred, Visonta, Vecsés, Abasár, Atkár,
Nagyréde egész területén vállalunk. A kiszállítás díja területenként változó:
Gyöngyösön ingyenes míg minden más feltüntetett településen díj köteles az összeg
2000 forintos megrendelés esetén változik. Irányitó szám beírása után a rendszer
automatikusan kiírja az adott díjat, 2000 Ft vásárlása felett pedig ez a díj is
automatikusan módosul.
Házhozszállítás csak az étterem nyitvatartási idejében lehetséges. Rendeléseiket
10:00-22:30 között fogadják kollégáink. A megrendelt ételeket a megadott címre a
lehető leggyorsabban kiszállítjuk.
Természetesen a megrendelt ételek személyes átvételére is van lehetőség
éttermünkben annak nyitva tartási ideje alatt.
Tájékoztatás a fizetési módokról
Kiszállítás esetén többféle fizetési mód közül választhatunk. A fizetés módja lehet
készpénzzel, bankkártyával, étkezési utalvánnyal vagy szépkártyával átvételkor.
Utánvétes megoldás esetén a megrendelt termék árát a terméket kézbesítő futárnak
kell kifizetni.
Az ár, mely minden esetben bruttóban és forintban értendő, a megjegyzésben
feltüntetett extra feltétek vagy egyéb információk miatt változhat. A termékek házhoz
szállítása területenként változó, amiről már a Teljesítési és szállítási feltételek és árak
mezőben írtunk.
Számlakiállítás
A megrendelésről a futár blokkot ad, számlakiállítási igényét kérjük, a megrendeléskor
előzetesen jelezni szíveskedjék. A számlán a megrendeléskor megadott adatok fognak
szerepelni.
Megrendelés leadása
A Megrendelés elküldése gombra kattintva a megrendelés elküldésre kerül, így kérjük
még egyszer ellenőrizze az adatok pontosságát mielőtt ezt a gombot megnyomja.
Amennyiben hibát, tévesztést észlel a rendszer akkor értesítést fog kiírni, hogy milyen
adatok hiányosak vagy milyen adatok nem feleltek meg a rendszer számára.
Szolgáltató visszaigazolása
Sikeres rendelés esetén azonnal visszaigazoló e-mailben értesítjük a rendelés
sikerességéről, illetve részleteiről. A visszaigazoló e-mail a megrendeléskor megadott
e-mail címre érkezik és tartalmazza a megrendelt tételeket, azok árait és a Megjegyzés
fülben beírtakat, valamint a megrendelő regisztrációkor megadott adatait. Szükség
esetén munkatársunk telefonon is igazolja a rendelés megvalósulását.
Javítás lehetősége
Adatai módosítására, javítására lehetősége van, ha regisztrált a felületen. Ehhez
először be kell lépni a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval. Belépés
után a Fiókom fülben módosíthatja adatait.
Kosara tartalmának módosítására egészen a megrendelés leadásáig van lehetőség.
Ha valamilyen oknál fogva a megrendelését vissza kívánja vonni, arra a megrendelés
elküldését követő tízperben van lehetősége telefonon.
Bármilyen felmerülő kérdés esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot
elérhetőségeink valamelyikén!
A Capri Pizzéria honlapján történt rendeléssel a Megrendelő kijelenti, hogy elfogadja
jelen szerződési feltételeket és tisztában van a rendelés menetével. A megrendelést
csak abban az esetben áll módunkban elfogadni és teljesíteni, amennyiben a
megrendelő hiánytalanul és pontosan megadja a szükséges adatokat. Ennek
elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai
problémákért a Capri Pizzéria felelősséget nem vállal.
A felelősség korlátozása
A Capri Pizzéria honlapon történő vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az
internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását.
A Capri Pizzéria semmilyen tekintetben nem felelős az alább felsorolt pontokban
foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be: - Az internetes hálózatban bekövetkezett bármiféle működési hiba, ami
megakadályozza vagy késlelteti a honlap akadálytalan működését és a vásárlást. - A kommunikációs vonalakon vagy vételi eszközben történő meghibásodás.
- Adatok elvesztése vagy szoftver nem megfelelő működése.
- Programhiba vagy technikai hiba következményei.
- A weboldalon esetlegesen előforduló hibákért, elírásokért illetve a a
szórólapokon előforduló nyomdai hibákért felelősséget nem vállalunk.
Reklamáció
Reklamációval, panasszal forduljon bizalommal hozzánk elérthetőségeink
valamelyikén. Azonnali probléma esetén telefonos megkeresés esetén 20 percen belül
reagálunk, minden más esetben 24 órán belül tájékoztatjuk.
Egyéb rendelkezések
A Capri Pizzéria fenntartja magának a jogot arra, hogy a weboldallal és a
szolgáltatásaival kapcsolatos jelen felhasználási feltételeit módosítsa. A Weboldal
szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított
felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások
nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve
más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat,
a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb
megoldásokat, ötletet, megvalósítást). Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél
elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok
rendelkezéseit is figyelembe véve jár el.
További tájékoztatást, az adatok tárolásáról és felhasználásáról az Adatvédelmi
tájékoztató fülben olvashat.